support my blog by clicking on my sponsor ads

Tuesday, February 02, 2010

Julu Jewelry is awesome!

Today, i went to the PO to pick up a parcel & was in for a treat when i saw it. It was from Steph. I bought 2 earrings from her store & i am worried that somehow i won't be able to get it because i seem to have lost 2 packages that i'm expecting... *sniff*

It's great that i finally get to receive it.



I couldn't contain myself & wanted to rip it open when i was just on the way home..hehe... Good thing i was able to control myself.




Awww....she included a lipstick & a loose eyeshadow aside from the studs. She's so sweet! Steph, you're one very sneaky but really sweet person. I feel so loved!




I fell in love with the red star studs...



& finally the goodies!!!
*gasp*
soooooooo pretty!




I bought the Fuchsia Teardrop Earrings & the Butterfly Chandelier.




This is perfect for that simple & girly look. Oh & it doesn't have an ear wire. Actually, i hate earrings that has ear wires because it doesn't fit my ears. I got big ear lobes that's why... (-___-")




Lovely,isn't it?

Then, the butterfly chandelier earrings which originally has an ordinary ear wires, but i asked Steph to change it & she custom-made it for me making it a large ear wires. So here's how it looked like now:



Ta dah!
I love this one! I'm going to use this for occasions where i want to make a statement.
Me thinks it's just awesome!

I'll do another post modeling it & swatching everything that i got. I would just want to let Steph know how much i love her creations. I think this is the start of another obsession...accessories!
hehe

For those who are interested in purchasing Steph's creation, head on over to her store HERE.

She is a great seller, very friendly & she can even customize your accessories by request. What more can you ask for?!

I love everything,Steph!
Thank You!
^_~

Jaa ne~!
^_~

21 comments:

xxNikkiDooxx said...

Oh my! Love those. :D

Dina (XYYan) said...

wow, they are all beautiful. i love the teardrop earrings, they do look simple yet girly :D

Fifi said...

OMG! I love both earrings you got there! <3

gracie said...

omg sis! they are so pretty!
hope i can get one soon!

Vanilla said...

aww u lost 2 packages
:(
btw nice earrings!esp the 2nd one!:)

Bea said...

nice earrings sis! :) i like the 1st one. :)

Pammy said...

Those earrings are so pretty. :P And the freebies are nice too. :)

Askmewhats said...

love the earrings! I'm glad you finally got it:)

Stephanie said...

reading this made my day! especially how you wanted to rip it open, lol! I know that feeling!

I laughed at the strategic placement of the items covering the info. good job, haha! Thank you really!

Chommie said...

the butterfly earrings are so crazy! i love it! :)

adin_22 said...

nice stuff....always love stephs creations....

Jasmin said...

Cute haul! Love these!

GirL With GLasSes... said...

at first glance parang pareho lang mga binebenta dito pero kung titignan mo talaga ng husto different siya.
la pa ako nakikita na butterflies na chandelier, meron yung parang coins lang. over all, maganda siya!

// krissy ♥ said...

Nice, I like the butterfly earrings :)

Jess said...

Oh, I love the earrings! they are super adorable!

Sherry said...

so pretty!

coffretgorge said...

pretty pretty earrings! :)

☆Anastacia☆ said...

Awe! Your new accessories looks just lovely!

xoladiihoneyxo said...

Yay! You ordered from Stephanie =] hehe, yes, she's a very sweet girl and I can talk to her almost about everything, not just about jewelries! lol. I love those butterfly chandelier earrings. When I first saw it on her site, I thought, "wow, it's pretty but I don't know if I'll match with it" until I saw one of her models wore it and it's sooo pretty! Yes, please model her pieces =] The red studs are cute =] I'm hook onto her site actually. lol.

Chrissy said...

Wow, sis I totally agree I hate ear wire. I have huge earlobes too.

Ang ganda naman :D :D

♥ mia said...

those teardrop earrings look so classy :) very nice!

and those red stars are too darn cute! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails