support my blog by clicking on my sponsor ads

Tuesday, August 09, 2011

Weekend Haul:Color Club polishes in Manila!

Yes!
It's finally here!
Welcome to the Philippine Market Color Club & China Glaze!!!
LOL!

I promised that i won't be buying anything for the mean time since i have to really save up but i couldn't help it seeing that they carry holo polishes even though it has already been discontinued!

I also bought the Nichido Beauty Cake in Classic Mint because my face most often gets too red, just like how it is when i had the make-up workshop. Can't find a green primer at Landmark last Saturday so i ended up buying this...


Speaking of which...
I will just post my workshop picture next week after it's done because i have to at least ask permission from my workshop-mates if it's ok with them to have their pictures posted on my blog.

Color Club & China Glaze are now available in Landmark at Trinoma. I went to Landmark Makati last Saturday & i couldn't find these... so i guess it's safe to assume that it's only available in Trinoma for the moment.

I actually knew that because i read Kira's post about it. Click HERE to read all about it.

It's sold for Php 310 for Color Clubs & Php 350 for CGs. I bought Worth the Risque & Wild at Heart, both are gorgeous holos!


This is the swatch of Worth the Risque.
A really gorgeous silver holo polish.
*dies*
I could stare at it the whole day because of its awesomeness!!!!


Taking pics of holo polishes are so freakin' hard!
I have already put it on my lowest ISO setting & played with the brightness of my cam but i notice that the holos show better in low light.
*sigh*

This is a much better pic to show its true quality...

photo credits to Scrangie

Kirei de sho?
^_~

Then Wild at Heart is a beautiful true violet holo! It goes on really opaque that you could just get away with 1 coat.
OMG!
It's a dream to apply!

photo credits to Scrangie

Since i don't want to murder this polish, i will just not post my crappy pics but instead will just borrow Scrangie's pic. Her pics are pure awesomeness!

I could say that the holo-ness of Wild at Heart is not as intense as Worth the Risque but it is still gorgeous!
A one coat holo polish?!
That in itself is already amazing!

If only Revvvvolution is available i'll die a happy woman!
hahaha!

Now, if you are going to look for a certain shade & is thinking of asking the assigned SA, then don't bother. It will just give you a headache! The SA is so clueless with what products she has that i developed a migraine trying to ask for her help. I had to just find these babies by myself. I'll not delve into her lack of knowledge but just trust me in on this.

This is it for now...
..have to take a look at my drafts for other pics to post.

Have a great day!
Jaa ne~!
^_~

12 comments:

skinny.mirror said...

Love the tiny glitters int those.:)
Btw i like your blog,im your new follower.hope you'll follow back :)
xoxox
http://cosmopearls.blogspot.com

Thiamere Brea said...

thanks for following,hun
^_^

Pammy D. said...

I like the Worth the Risque! :P

Thiamere Brea said...

oo nga e!
it's really very holo in real life!
XD

DeBi said...

i like the wild at heart

Thiamere Brea said...

love ko din ung wild at heart!
one coat lang!
first polish ko to na one coat lang talaga!
XD

Maggie said...

I like the Worth the Risque! Nail polishes look good on your nails. I have short nails and it's quite difficult for me to have longer nails! :P

Nailsbykatevergara said...

i amso going there this weekend meji!!!

Thiamere Brea said...

but there are really some nail art that looks better on short nails
^_~

Thiamere Brea said...

wish ko lang hindi mo mameet yung nakakalokang SA
hahaha
masisira ang shopping experience mo!
LOL

KIRA ♥ said...

OMG, you bought na kagad! Hahaha! The halo polishes are sooo pretty :) I'm also trying not to buy too many polishes, I have so many already. But the halos..hmm...parang I want them too!

flannel said...

so... was the Nichido Beauty Cake in Classic Mint any good at all?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails